نوشته شده توسط : hediye

طراحی لوگو را چگونه خلق می کنیم؟

قبل از هر چیز برای شما ایده می آفرینیم ، پیامی مسحور کننده ، نهفته در قلب لوگو

  ارائه سه نمونه طرح اولیه کاملا متنوع ، برای گزینش و اظهار نظر در مورد طرح منتخب از سوی شما
  انتقال تصویری خوب ، ماندگار و اصیل از برند شما به ذهن مخاطبانتان
  طراحی از پایه ( عدم استفاده از هر گونه طرح آماده )
  اصلاح و ویرایش طرح اتود منتخب ، تا مرحله جلب کامل رضایت سفارش دهنده
  ارائه ضمانت نامه کتبی ، مبنی بر خلاقیت طرح ها (ضمانت عدم کپی بودن)
  به کار گیری قواعد گرافیکی در جهت نیل به اهداف رسانه ای لوگو (کدهایی به زبان رنگ و تصویر که توسط ذهن مخاطبین رمزگشایی می شوند)
  ارائه برگ توجیحات و توضیحات فنی همه جانبه پیرامون طراحی لوگو ، بهمراه طرح نهایی
  قابلیت بزرگنمائی تا بی نهایت برای کلیه طرح ها
  ارسال اتودهای اولیه ، در کوتاهترین زمان ممکن ( به دلیل همکاری و هماهنگی تخصص های گوناگون موجود در مجموعه) ما سریع و صحیح طراحی می کنیم !
  طراحی توسط تیم متخصص طراحی با همکاری گروه ایده پردازی و تحقیقات هدفمند
  اجرا توسط متخصصین طراحی دستی و طراحان گرافیک کامپیوتری و اعضای انجمنهای گرافیک و هنر
  استفاده از چندین تخصص برای رسیدن به طرحی که علاوه بر جامع بودن ، زیبا و موثر نیز باشد
  ارائه طرحی انعطاف پذیر با در نظر گرفتن گسترش کسب و کار در سالهای آینده
  اجرای طراحی بر اساس نیازسنجی و جامعه شناسی بازار هدف بهمراه  ارزیابی فعالیت های تبلیغاتی رقبا
  اختصاص رنگهای سازمانی متناسب – زنده و منتقل کننده انرژی به طرح نهایی
  عدم نیاز به مراجعه حضوری ، از ابتدای سفارش تا تحویل فایل های نهایی لوگو ( صرفه جویی در زمان و هزینه )
  طراحی لوگو تحت برنامه های برداری ( وکتور ) برای داشتن حداکثر وضوح و قابلیت چاپ و اجرا در هر ابعاد
  پشتیبانی همه جانبه از طرح بصورت نگهداری در آرشیو مطمئن با قابلیت ارسال برای مشتری در هر زمان ، همچنین آپدیت فرمت فایل به برنامه های به روز  و تبدیل از فرمتی به فرمت دیگر بدون نیاز به پرداخت هزینه
  تخفیف ویژه برای مراجعات بعدی و تعدد سفارشات
  قابلیت اجرای طراحی لوگو در انواع مختلف شیوه های تبلیغات (برش – چاپ – ۳بعدی سازی و …)
 لوگوی شما از اولین قدم بدست ما طراحی میشود ( طراحی لوگو به معنای واقعی و عدم استفاده از هر گونه طرح آماده)


:: برچسب‌ها: طراحی لوگو ,
:: بازدید از این مطلب : 1442
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hediye

لوگو، آرم، سمبل، نشانه، نماد ؟!

لوگو ، آرم ، سمبل ، نماد ، نشانه ، نشان نوشته ، مفهوم و هویت و اصالت یك نام را نشان میدهند در حالیكه ذاتا با یكدیگر از نظر خلاقیت و كاربری متفاوت هستند.
 
لوگو یا نشانه : طرحی گرافیكی خلاقانه و منحصر بفرد مفهومی یا بی معنا
نشانه تصویری : طرحی گرافیكی و بصری ( پیكتوگرام لوگو )
نشان نوشته : طرحی نوشتاری و بصری ( لوگو تایپ )
نشانه تلفیقی : تركیبی از پیكتوگرام و لوگو تایپ
نشانه تك : طرحی از حروف اول نام تجاری ( مونو گرام )
سه بعدی : گونه جدید طراحی پرسپكتیو لوگو دیجیتال
  
چرا لوگو توسط متخصصین گروه تبلیغاتی ماد طراحی شود ؟
طراحی نماد در عین سادگی كار بسیار دشواری است و نیاز به تجربه ، شناخت و تسلط بر تخصص های مختلف دارد، تا آنجا كه مشاوران مختلف جهت كمك رسانی به تیم های طراحی ، شغل و تخصص كارفرما را برای تیم طراحی تشریح كرده و نقاط ابهام آنها را مرتفع می كنند تا تیم طراحی بتواند با شناخت دقیق از حوزه فعالیت كارفرما و شناخت سایر همكاران بهترین ایده را ارایه كند.
 
طراحی سمبل كاری یك جانبه نیست و حتی در شرایطی كه لوگو از هر لحاظ مناسب باشد می تواند از نظر كارفرما مورد پسند نباشد ، چرا كه ذاتا كارهای گرافیكی بر اساس سلایق شاخص گذاری می شوند و هیچگاه كسی نمی تواند سلیقه ذاتی كسی را تغییر دهد.
 
تیم های طراحی لوگو گروه تبلیغاتی ماد با تجربه چندین ساله خود ، تركیبی از خلاقیت های مختلف را دور هم جمع آوری كرده اند و همواره ایده های نو را به نمایش قرار می دهند، حضور تخصص های مختلف در تیم های طراحی به ما اجازه مانور بیشتری را در طراحی لوگو، لوگو تایپ ، نشان نوشته ، نشانه و برندینگ می دهد


:: برچسب‌ها: طراحی لوگو ,
:: بازدید از این مطلب : 1497
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hediye
طراحی لوگو یا نشانه چیست؟
طراحیلوگو ، نشان واره ، نشانه یا آرم نمادیست كه به كمك آن مفهوم كاری و یا برند تجاری در یك نگاه مشخص می گردد، به كمك یه لوگو مناسب می توان مفهوم كاری را كه در قلب یك شركت و یا سازمان نهفته است به نمایش گذاشت.
 
یك لوگو مناسب به دور از پیچیدگی های آن بایستی مفهوم خود را به بیننده برساند و به سادگی به ذهن سپرده شود تا هر بتواند رد پایی از شركت یا سازمان صاحب آرم را مشخص سازد.
 
لوگو ها با نماد درون خود و یا نوشته و ساختار خود معرف توانایی هر شركت ، سازمان و یا موسسه ای بوده و همواره در درون خود سخنی را بیان می كنند كه یا در یك نگاه مشخص است و یا نیاز به تامل دارند.
 
چرا لوگو طراحی كنیم؟
تاریخچه حضور لوگو یا نشانه در دنیا به دوران غارنشینی باز میگردد و از آن زمان مردم جهت اطلاع رسانی از المانها و اشكال جهت اطلاع دهی به دیگران استفاده می كردند بنابراین می توان به این نكته دست یافت كه حضور یك لوگو ، ارایه كننده مفهومی بصری برای بیننده است و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
 
طراحی لوگو یك امر زمانبر و فوق العاده حساس است. متخصصان گرافیك باید بتوانند نیاز مشتری را آنالیز كرده و اتود های مربوط و مورد قبول به كارفرما ارا‌یه كنند.
 
در طراحی لوگو از المان شناسی و نماد شناسی و مفهوم گرایی المانهای مربع و دایره و مثلث استفاده می شود تا بتوان مفهوم ذات لوگو و آرم را بصورت گویا تر ارایه كرد و شاخص ترین فرایند موجود در عملكرد یك شغل را بصورت بصری نمایش داد.
 
لوگو یا نشان تجاری هویت یك سازمان یا شركت بوده و به كمك آن هم نام شركت و هم حوزه فعالیت آن به نمایش گزارده می شود و طراحی آرم شركت از اهمیت بی شماری برخوردار است تا آنجا كه یك لوگو مناسب و مفهومی می تواند در محبوبیت یك برند تاثیر بی شمار داشته باشد.
 
چگونه لوگو طراحی می شود؟
در طراحی لوگو آیتم های مختلفی درگیر است و شناخت فعالیت سازمان یا شركت اولین مرحله كار است، پس از شناخت دقیق توانایی ها و حوزه فعالیت یك شركت و نیاز و نظر كارفرما یكی از مدل های طراحی لوگو انتخاب می شود.
 
همواره فرایند طراحی لوگو نشانه از اتود زدن روی كاغذ شطرنجی و مفهوم گرایی روی المانها و سمبل نگاری آغاز می شود و فقط رنگ سیاه و سفید قالب اصلی كار را تشكیل می دهد. لوگوهایی كه از ابتدا بصورت رنگی و یا توسط نرم افزار های طراحی پیاده سازی می شوند معمولا در ارایه مفهوم ناتوان تر هستند.
 
پس از طراحی چند اتود لوگو و دریافت نظرات كارشناسی تیم طراحی لوگو حرفه ای ، چند اتود انتخاب شده و روتوش می شوند و جهت دریافت نظر كارفرما ارایه می شوند و در نهایت پس از ادیت و ویرایش اتود ها رنگ آمیزی روانشناسی شده و دیحیتال شده و تحویل میگردند.
 
 

 



:: برچسب‌ها: طراحی لوگو ,
:: بازدید از این مطلب : 1503
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hediye

 طراحی بروشور و طراحی کاتالوگ

چنانچه قصد ارائه اطلاعاتی مکتوب یا مصور را دارید، استفاده از انواع کاتالوگ بهترین ابزار است - کاتالوگ وسیله ای برای بیان، آموزش و یا دستورالعمل استفاده از یک دستگاه یا کالا می باشد و یا به بیانی دیگر، در کاتالوگ بیشتر از آنکه جنبه تبلیغاتی آن مطرح باشد، جنبه آموزشی آن مورد تاکید و توجه است. طراحی کاتالوگ نیز نسبت به مقدار و حجم اطلاعات صورت میگیرد و تعداد صفحه هر چقدر هم که زیاد باشد، تاثیری در چارچوب و قوانین طراحی کاتالوگ ندارد. کاتالوگها دارای انواع گسترده ای از شکل ها و فرم ها هستند.
ساده ترین فرم آن، یک برگه یک روست. شکل های مفصل تر کاتالوگها نیز دارای جلد و تعداد صفحات زیاد است. همین طور انواع دیگری از کاتالوگها هستند که دارای تاهای پیچیده ای هستند و همگی در یک قالب جا می گیرند و هدف واحد آن ها معرفی محصولات، تاریخچه، دوره های آموزشی و رساندن اطلاعاتی از این دست است. اما نکته ای که اکثرا به آن توجه نمی کنند، تفاوت بین کاتالوگ است – کاتالوگ وسیله ای برای بیان، آموزش و یا دستورالعمل استفاده از یک دستگاه یا کالا می باشد و یا به بیانی دیگر، در کاتالوگ بیشتر از آنکه جنبه تبلیغاتی آن مطرح باشد، جنبه آموزشی آن مورد تاکید و توجه است.. حال با توجه به نکته فوق، طراحی کاتالوگ نیز باید نسبت به هدف کاتالوگ صورت پذیرد تا علاوه بر انتقال آسان موضوع زیبایی خاص خود را نیز حفظ کند .
کاتالوگها وسیله ای صرفا برای تبلیغات و معرفی هستند که جنبه زیبا شناختی یا به اصطلاح همان طراحی کاتالوگ ، مهمترین اصل به شمار می رود. اطلاعاتی که در یک کاتالوگ قرار داده می شود حتی الامکان باید اطلاعاتی فشرده شده و کلی و یا به بیانی دیگر چکیده ای از کل اطلاعات باشد که بتواند یک یا چند محصول، شرکت یا کسب و کار را به بهترین شکل ممکن معرفی کند. کاتالوگها می توانند در تعداد صفحات گوناگون و در شکل مختلف طراحی و چاپ شوند ولی نکته ای که باید در طراحی کاتالوگ ها مورد توجه قرار گیرد، حمل و استفاده آسان کاتالوگها می باشد. طرح های ابتکاری و منحصر به فرد و چاپ با کیفیت بالا ودقیق واحد طراحی کاتالوگ ، تبلیغات و چاپ گروه تبلیغاتی ماد همواره توانسته بهترین نتیجه را در طراحی کاتالوگ ها و بروشورهای مشتریان به ارمغان بیاورد.


:: برچسب‌ها: طراحی کاتالوگ ,
:: بازدید از این مطلب : 1328
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hediye

غرفه سازی نمایشگاه

 با توجه به اینکه نمایشگاهها به عنوان ویترینی مناسب جهت نمایش توانمندیها و دست آوردهای شرکتهای تولیدی، خدماتی و بازرگانی مطرح میباشند، استفاده از ابزار، فضا و شوکیسهای مناسب جهت ارائه محصولات و خدمات قابل ارائه نه تنها به عنوان یک عامل کمکی جهت دستیابی به اهداف مورد نظر شرکت کنندگان در نمایشگاهها محسوب میگردد، بلکه در طی سالهای اخیر به یک ابزار کسب اعتبار برای شرکتها تبدیل شده است.

این مسئله نیاز گسترده ای را در میان شرکت کنندگان در نمایشگاهها بوجود آورده است و به همین دلیل برگزار کنندگان نمایشگاهها را بر آن داشته تا با کمک معماران و طراحان صنعتی اقدام به ارائه خدماتی در این خصوص بنمایند. تا حدی که بحث غرفه سازی نمایشگاه و غرفه آرایی به یکی از شاخه های اصلی صنعت نمایشگاه مبدل شده است.

غرفه سازی

 



:: برچسب‌ها: غرفه سازی نمایشگاه ,
:: بازدید از این مطلب : 1413
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 فروردين 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hediye

طراحی کاتالوگ و طراحی بروشور

یکی از روشهای بسیا موثر و کارآمد در خصوص معرفی محصولات و خدمات به مشتریان، ارائه کاتالوگ و بروشور است. طراحی کاتالوگ تاثیر گذار و گویا از مولفه هایی است که می تواند احتمال انتخاب شما توسط مشتری را افزایش می دهد. گروه ناربن گرافیک با ارائه خدمات ویژه در زمینه طراحی و چاپ انواع کاتالوگ و بروشور ( تک برگ، لتی و دفترچه ای ) و نیز طراحی و چاپ فولدر یا کاور کاتالوگ آماده خدمات رسانی به شرکتها، موسسات و سازمانهای محترم می باشد.



:: برچسب‌ها: طراحی کاتالوگ ,
:: بازدید از این مطلب : 1901
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 فروردين 1392 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد